• Smoke Remedy

    Als je dit leest dan ben je waarschijnlijk proberen te vinden van de waarheid achter de rook te verhelpen en of het werkt of niet, en als je wilt weten wat dan dan is de kans groot dat u waarschijnlijk proberen te stoppen met roken! Ten eerste gefeliciteerd met de wil om de gewoonte, een van de moeilijkste dingen over stoppen is eindelijk de sprong te wagen en elektronische sigaret kopen willen om het te doen schoppen. De meeste mensen zijn te bang voor falen en ervoor kiezen om gewoon blijven roken in plaats van te stoppen met proberen. 

     

    Vroeger was ik een zeer zware roker mezelf te zijn en op een gegeven moment kreeg ik door middel van veertig per dag, soms meer. Mijn gezondheid was verschrikkelijk, wanneer ik probeerde uit te oefenen Ik ben net uit te ademen zo gemakkelijk dat ik het niet kon doen. Ongeveer een jaar geleden besloot ik dat het was het eindelijk tijd om te stoppen voordat het te laat was. 

     

    Om te beginnen Ik probeerde te gaan cold turkey, denk bij mezelf kan het niet zo moeilijk zijn. Mijn koude poging turkey duurde me ongeveer vier dagen, op welk punt ik denk niet dat ik ooit al zo gestresst in mijn hele leven! Het was toen dat ik besloot dat ik hulp nodig had en ik kon dit niet alleen doen. Ik werd lid van een paar stoppen met roken forums en om advies gevraagd, ik kreeg veel motiverende advies en een aantal aanbevelingen over de te gebruiken producten, waaronder rook remedie. 

     

    Om te beginnen heb ik geprobeerd een paar verschillende nicotine tandvlees; elke keer als ik had een betrap ik zou één van deze te kauwen. Voor de eerste paar dagen dingen waren heel goed gaat, heb ik niet lijken gestrest, maar ik dacht dat de nicotine kauwgom pompte mijn lichaam vol met nicotine en het houden van me te kalmeren! Op dag 5 Ik gekraakt en kon het niet meer aan, ik nodig had om te roken! Terug naar af dan. Na terug te gaan naar het roken forum Ik had aangesloten, heb ik besloten om hen te vertellen mijn falen en zien wat ze aanbevolen. Een paar andere mensen sloegen in en adviseer ik probeer rook remedie. 

     

    Ik deed een beetje van het onderzoek voor het plegen van mezelf te krijgen van de rook te verhelpen; Ik las dat het een keelspray die je gebruikt wanneer je de wens om een sigaret opsteken. Het leek ongecompliceerd genoeg dus heb ik besloten om een gratis trial om te zien hoe het was om te krijgen; Ik dacht dat er was niets te verliezen. 

     

    Toen de rook remedie fles kwam een paar dagen later was ik enthousiast! Had ik veel meer te lezen over de rook te verhelpen en er waren tal van succesverhalen dus ik dacht dat ik een goede kans om te stoppen met het had. De eerste keer dat ik het gebruikte was raar op zijn zachtst gezegd! Het was een heel vreemde gewaarwording spuiten het in mijn mond toen ik wilde oplichten, maar tegelijkertijd was het soort rustgevend. Zodra ik gespoten het die eerste keer het laatste wat ik wilde doen was een rook. De smaak die ik kreeg van de spray was bijna mint en het is hetzelfde soort gevoel dat je krijgt nadat je je tanden poetst - u niet wilt om iets voor een tijdje te eten! Het is een rare vergelijking, maar dat is hoe het is met rook remedie. 

     

    Fast forward twee weken en ik was nog steeds nicotine vrij, had ik een paar momenten waar ik bijna gezwicht maar rook remedie leek mij recht te zetten. Het goede ding over het is dat het geen nicotine helemaal bevat, dus vanaf dag één begint je lichaam reinigen van alle nicotine. Het andere wat mij opviel was dat na verloop van tijd, moest ik rook remedie minder vaak gebruikt, maar mijn vierde week was ik met behulp van het zeer dun, misschien twee keer per dag. Mijn hunkeren kreeg langer en langer uit elkaar. 

     

    Op een bepaald moment tijdens mijn vijfde week voelde ik dat ik klaar om te proberen zonder het was. Ik ging de hele dag en had slechts een zeer kleine verlangen, maar ik schudde hem uit heel gemakkelijk en de gedachte viel uit mijn gedachten binnen een paar seconden. Nou ik ben nu volledig rookvrij en geen rook remedie niet meer nodig, maar ik denk dat mijn stoppen met succes heeft zeer zwaar ingeroepen it! Het voelt geweldig wezen rookvrije, ik heb mijn gezondheid terug, mijn huid is veel duidelijker, vrienden en familie me niet meer te vermijden, omdat ik niet geur van rook! Dit zijn slechts een paar van de voordelen die ik heb gevoeld sinds uiteindelijk steeds rookvrij. Als je moeite hebt om te stoppen of nog om de eerste stap te maken, adviseer ik u geven rook verhelpen proberen, ik hoop dat het kan helpen u zo veel als het deed goedkooproken.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :